Πως χρησιμοποιώ τον Drive

Πολλές φορές θέλουμε να μοιραστούμε αρχεία, όπως φωτογραφίες που τραβήξαμε στις διακοπές μας, με ένα φίλο η συγγενή.
Βήμα βήμα θα εξηγήσω την διαδικασία.


  • Πηγαίνω στην αρχική σελίδα της Google έχοντας πληκτρολογήσει google.com, η απλά πηγαίνοντας κατευθείαν στον σύνδεσμο https://www.google.gr/intl/el/drive/



  •  Επάνω δεξιά με την βοήθεια του ποντικιού, ανοίγω τις επιλογές που μου δίνονται.Τρίτη σειρά στην μέση. Επιλέγω Drive.







  • Bρίσκομαι σε περιβάλλον κατάλληλο για να αποθηκευσω το υλικό μου. Να "ανεβάσω" και να μοιραστώ με τρίτους τα αρχεία που θα ορίσω εγώ.



  • Απο αριστερά επιλέγω Μεταφόρτωση Αρχείου. Ουσιαστικα θα ανεβάσω 1 φωτογραφία την οποία στην συνέχεια και θα μοιραστώ με την φίλη μου.Για περισσότερες φωτογραφίες πρώτα φτιαχνω εναν φάκελο και τοποθετω τις φωτογραφίες μου μέσα.


  • Έχω επιλέξει να ανεβάσω την φωτογραφία μου απο την επιφάνεια εργασίας στον Drive. Βλέπω κάτω δεξιά , οτι η φωτογραφία μου έχει ανέβει. Η αλλιώς "Μεταφορτώθηκε". Επίσης παρατηρώ οτι γράφει στο ίδιο πλαίσιο, "Κοινή χρήση". Η Κοινή Χρήση λοιπον μας επιτρέπει σε αυτη την φωτογραφία  η στον φάκελος μας να τον μοιραστούμε με τον φιλο/η  μας.




  • Θα γράψω το email που θέλω να μοιραστώ τις φωτογραφίες, ή αν στις επαφές μου βρίσκεται ήδη αυτο το άτομο, απλά πληκτρολογώ το όνομά του.



Επίσης ΕΔΩ θα βρείτε αναλυτικά επιπλέον πληροφορίες.
Enjoy!

Comments

Popular Posts